Saturday, March 24, 2012


Okay it 4:21 am where I'm at and I'm peckin' on my laptop omg lol.I've been tryin to get back into tha bloggin' thing.But for some reason I' cant get my video's to uplpad wtf haha yes I did say that.I' hope I' dont have to make a new blog gee wiz.I' know I've been gone for a min but dang ,what is really going on.Have thing change that much,in a year.I' know if it's the site or something set on my pc.Whatever it is it's gettin' on my last nerve ugh!!!!
This was a Hedi Grace find a while back.And some other goodies.Some was marked down yeah for me.